teisipäev, 12. jaanuar 2016

Minu talvevaheaeg.

Meie koolis algas talvevaheaeg 23. detsembril. Eelnev päev toimus Pärnu Eliisabeti kirikus jõulukonsert, kus me esinesime laulukooriga. 24. õhtul sõime perega üheskoos jõulutoite ning avasime suure põnevusega kingitused. Kingitusi oli särava kuuse all palju. 26. läksime perega sugulastele külla, Võiste. Järgmised päevad möödusid kiirelt kuni käes oli 31. detsember. Seda päeva olin ma ka väga kaua oodanud. Sel päeval sõime jälle perega koos õhtust ning kella 10. paiku läksime taaskord Võiste. Seal veetsin õhtu koos sõpradega. Järgmisel päeval suundusime perega Pärnu-Jaagupi jällegi sugulaste poole. Vanemad sõitsid õhtul linna tagasi kuid ise tahtsin Pärnu-Jaagupi jääda. Olin seal kuni 5. jaanuarini, sest 5. oli minu koera sünnipäev. Kinkisin talle suure kondi. 8. jaanuaril käisin ka Tallinnas ning sealt edasi sõitsin ma Tartu koos tädiga. Käisime shoppamas ning niisama koos aega veetmas. Selline oligi siis minu vaheaeg.

  Nädal pärast vaheaega, sain ma veel kolm päeva puhkust sugulastega Rootsi kruiisides. Kahjuks oli vaheaeg nii lühike, ega saanudki suurt puhata midagi.
 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar