esmaspäev, 5. oktoober 2015

Minu suvi 2015



Minu suvi oli väga huvitav ja teguderohke. Mul ei olnud kordagi igav,  sest koguaeg oli midagi teha.

Kuna see on minu esimene postitussiis räägin ma lühidalt oma suvest.

Juunikuu möödus kiiresti ning lõbusalt. Sai käidud mitmetel üritustel, ujumas ning veeta aega nii perega, kui ka sõpradega. Kõige rohkem meeldis mulle jaanipäev, sest seal sain ma aega veeta koos oma parima sõbrannaga ning ka teise toredate inimestega.

Et postitus liiga pikaks ei veniks, ütlen ma, et juulikuu oli ühesõnaga reisikuu. Kuu,mil sai reisil käidud ja muud põnevat tehtud.

Augusti alguses, tuli mul juba tunne, et kool on tulekul ning peab hakkama juba kooli peale mõtlema. Kuid siiski kasutasin ma veel võimalust rannas käia ning lühikesi pükse kanda.

Oli jäänud veel kaks nädalat koolini, mis möödusid muidugi väga kiiresti. Ühel päeval ma märkasin,et juba peab kooli minema. Kokkuvõtteks jäin ma oma suvega väga rahule ja loodan, et järgmine suvi tuleb sama tore.


Pillerin Pihelgas

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar