teisipäev, 24. mai 2016

Minu lemmikfilmid

Minu üks lemmik tegevustest on filmide vaatamine. Kõige enam mulle meeldib vaadata õudusfilme, põnevusfilme ning mängufilme. Tavaliselt käin ma kinos vaatamas ainult õudusfilme, sest minu jaoks on õudusfilmid väga põnevad. Mul on kaks lemmik filmi.
Minu esimene lemmik film on ,,Kevade'', mis on valminud aastal 1969 ning filmi autor on oskar Luts. Filmi järgi põhine ka raamat.

Minu teiseks lemmikuks filmiks on õudusfilm ,,Annabelle''. Mulle meeldib see film väga, sest see on väga huvitav. Mulle meeldib, kui filmis on palju õudsaid kohti ning just see film on täpselt see õige. ,,Annabelle'' on 2014. aasta film ja filmi autor on John R. Leonetti. Olen seda filmi käinud vaatamas nii kinos kui ka  vaadanud mitu korda kodus. Soovitan kõigile just neid kahte.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar