teisipäev, 30. mai 2017

Isiklik ergonoomiline analüüs

Minu arvutilaud asub aknast eemal, sest mööbel on niimoodi paigaldatud, et arvutilauda ei ole võimalik akna alla mahutada. Lauaarvuti kõrval asub laualamp, mis on reguleeritav. Arvutilaua all on ka arvutitool, mis on samuti reguleeritav ning kergesti liikuv igas suunas.
  Kuna klaviatuur ei asu laual, (vaid klaviatuurisahtlis mis asub laua küljes ning mida saab enda poole tõmmata) saan istudes toetada selga toolileenile.
  Arvutis ma tavaliselt pikka aega järjest aega ei veeda ning seetõttu ei ole vajadust pikki pause teha. Kui aga venib arvutis olemine kauemaks, teen ma pooletunniseid pause, et silmad ära ei väsiks.
  Mitte just tihti, kuid vahepeal unustan end süvenenult arvuti taha tööd tegema, ilma, et ma pause teeks ning siis surevad ära jalad või hakkab kael valutama. Sellisel juhul teen ma tavaliselt kaelaringe või lähen arvutist eemale ning jalutan ringi.
  Eluviis on mul suhteliselt sportlik. Sporti teen kehalise kasvatuse tundides, käin paar korda nädalas kergejõustikus ning jooksmas. Veedan väga palju oma vabast ajast väljas liikudes, mitte arvuti ekraani taga.
  Kokkuvõtteks ütleks nii palju, et peaksin leidma parema arvuti asukoha ning mitte unustama end mitmeks tunniks arvuti taha, mida õnneks tihti ei juhtu. Olen sportliku eluviisiga ning viibin palju arvutist eemal, mis on hea.


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar